logo pcz kartuzy
unia-europejska-flagaflaga Polskiunia-europejska-flagalogoBIP gov

Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Rejestratora medycznego/Rejestratorki medycznej do punktu pobrań w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej

Główne obowiązki:
1. weryfikowanie prawidłowości danych pacjenta w systemie Info Medica/AMMS oraz tworzenie nowych profili pacjentów oraz aktualizacja danych w systemie Info Medica
2. przygotowywanie dokumentacji medycznej w zakresie swoich uprawnień,
3. rejestracja pacjentów – osobista,
4. udzielanie informacji w zakresie badań laboratoryjnych – zakres wykonywanych badań, czas oczekiwania na wyniki, ceny, rodzaj materiału – obsługa osobista, telefoniczna oraz elektroniczna,
5. obsługa kasy fiskalnej, terminala oraz programu Rejestr Sprzedaży (Info Medica Plus),
6. powiadamianie pacjentów o wynikach alarmowych, konieczności ponownych pobrań,
7. wydawanie wyników badań pacjentom – osobiście i elektronicznie (pliki chronione hasłem)
8. weryfikowanie kompletności dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami – proces rejestracji, pobierania materiału (zgody, upoważnienia itp.),
9. prowadzenie dokumentacji oceny podwykonawców z zakresu badań laboratoryjnych, współpraca z podwykonawcą,
10. archiwizowanie dokumentacji medycznej,
11. przygotowywanie i przekazywanie obowiązujących zestawień i sprawozdań.

Wymagania konieczne:
• Wykształcenie średnie
• Kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
• Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
• Praktyczna znajomość obsługi komputera ( w tym pakietu MS Office)
• Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania

Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na stanowisku rejestratorki medycznej

Oferujemy:
• Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu na zastępstwo,
• Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery,
• Pracę w przyjaznym zespole
• Program PPK
• Dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe – pożyczka remontowa)

Wymagane dokumenty:
1) CV zawierające informacje: imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Do pobrania:
Pełna treść ogłoszenia